Welcome Anonymous! Please Login or Register   
Main Menu   

HomeHome  
    Home
Members  
    Members List
    Private Messages
    Profile
    Your Account
Community  
    Forums
    Battlefield 4 Stats
    Bhd Server stats
Files & Links  
    Downloads
    Web Links

User Info   

Good evening 
Anonymous

Register
Lost Password
Username
Password

Online:   
Member(s):

Guest(s):
01. Guest
02. Guest
03. Guest
04. Guest
05. Guest
06. Guest
07. Guest
08. Guest
09. Guest
10. Guest
11. Guest
12. Guest
13. Guest

Most Ever Online:   
 Guest(s): 53
 Member(s): 0
 Total: 53

Forums Forums:   
 Topics: 19

Search   

Who is Online   

There are currently, 13 guest(s) and 0 member(s) that are online.

You are Anonymous user. You can register for free by clicking here

Total Hits   

We received
2591105
page views since December 2015

Hacker Beware   

You have been warned!
We have caught 618 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.6.01

http://angelic-avengers.dk :: View topic - Hej igen Angelic Avengers 2016

Forum Index  ·  Search  ·  Usergroups  ·  Edit your profile  ·  Members  ·  Login, Check Messages  
 Arcade  ·  Ranks  ·  Staff  ·  Statistics  ·  Board Rules  ·  Forum FAQ  ·  Log in 

Search for at
http://angelic-avengers.dk Advanced Search

Recent Topics   Next 6 >>  
 Forum   Author   Replies   Last Post 
Updated 29-9-16 Kicked Cheaters fra vores server Battlefield 4 MIckOne 5 Fri Sep 23, 2016 2:09 pm
snake View latest post
Signature test Spam MIckOne 4 Sat Aug 05, 2017 1:12 pm
Devilsdk View latest post
Så prøver vi, igen Battlefield 4 ojdk 5 Fri Sep 23, 2016 2:11 pm
snake View latest post
Att All Public MIckOne 4 Thu Aug 18, 2016 2:12 pm
ojdk View latest post
Fødselsdag Public Dude-AnA 0 Thu Mar 24, 2016 8:21 am
Dude-AnA View latest post
Hej igen Angelic Avengers 2016 Public MIckOne 11 Fri Jan 08, 2016 12:18 pm
Polle-AnA View latest post

Hej igen Angelic Avengers 2016

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    http://angelic-avengers.dk Forum Index -> Public
View previous topic :: View next topic  
Author Message
MIckOne

denmark.png

Status: Offline
PostPosted: Thu Dec 31, 2015 6:35 pm Post subject: No icon Hej igen Angelic Avengers 2016 Reply with quote

Hej med jer gamle krigere, De damer og herrer, ingen nævnt ingen glemt  Smile
Da jeg opdagede vi stadig var i besiddelse af vore gamle slidte domæne (angelic-avengers.dk)
og jeg jo tilfældigvis har en host hos vores gamle udbyder, og der var plads til et domæne mere,
så tænkte jeg at det da kunne være sjovt at puste lidt liv i de gamle... (ik mig for det 1. er jeg ik gammel, for det 2. er jeg i live)
et lidt andet layout på siden end det gamle look
Dark the OLD mann har jo en teamspeak oppe som Snake (ved faktisk ikke om Snake glemte at logge ud dengang  Shocked) og Delta holder i live sammen med Dark og Undertegnede
Så kom ind og sig hej der ligger informationer til serveren i højre side på forsiden

Godt nytår 2016
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
snake

denmark.png

PostPosted: Wed Jan 06, 2016 12:47 pm Post subject: No icon Re: Hej igen Angelic Avengers 2016 Reply with quote

MIckOne wrote (View Post):
Hej med jer gamle krigere, De damer og herrer, ingen nævnt ingen glemt  Smile
Da jeg opdagede vi stadig var i besiddelse af vore gamle slidte domæne (angelic-avengers.dk)
og jeg jo tilfældigvis har en host hos vores gamle udbyder, og der var plads til et domæne mere,
så tænkte jeg at det da kunne være sjovt at puste lidt liv i de gamle... (ik mig for det 1. er jeg ik gammel, for det 2. er jeg i live)
et lidt andet layout på siden end det gamle look
Dark the OLD mann har jo en teamspeak oppe som Snake (ved faktisk ikke om Snake glemte at logge ud dengang  Shocked) og Delta holder i live sammen med Dark og Undertegnede
Så kom ind og sig hej der ligger informationer til serveren i højre side på forsiden

Godt nytår 2016
Hej dejligt at se siden er oppe og køre igen ,kunne også være sjovt at komme til og krige lidt med de gamle gutter igen ,mangler stadig poppedrengens dog tag i min samling de andre har jeg Wink

Godt Nytår Alle sammen
Back to top
View user's profile Send private message
Polle-AnA

blank.png

PostPosted: Wed Jan 06, 2016 10:14 pm Post subject: No icon Re: Hej igen Angelic Avengers 2016 Reply with quote

Nostalgi på første klasse. Det sgu som at blive ført 10 år tilbage i tiden hvor Snake ikk havde fået hår på den endnu og I andre ikk havde fået dunk midt på.  Laughing Jeg håber på mange hyg'lige timer sammen med Jer igen. Hvis vi kommer så langt som til at overveje en server, har jeg stor erfaring fra den sidste AnA server, Plugins osv.
Snake: Hva ska jeg gøre af de 2 flyttekasser med dine dogtags ? Ska jeg smide dem ud, eller vil du selv afhente dem ? Jeg har ikk plads til dem mere  Laughing  Laughing  Laughing

Stor tak til dig Mick. Youtube
Back to top
Sponsor
MIckOne

denmark.png

PostPosted: Thu Jan 07, 2016 12:36 am Post subject: No icon Re: Hej igen Angelic Avengers 2016 Reply with quote

Polle-AnA wrote (View Post):
Nostalgi på første klasse. Det sgu som at blive ført 10 år tilbage i tiden hvor Snake ikk havde fået hår på den endnu og I andre ikk havde fået dunk midt på.  Laughing Jeg håber på mange hyg'lige timer sammen med Jer igen. Hvis vi kommer så langt som til at overveje en server, har jeg stor erfaring fra den sidste AnA server, Plugins osv.
Snake: Hva ska jeg gøre af de 2 flyttekasser med dine dogtags ? Ska jeg smide dem ud, eller vil du selv afhente dem ? Jeg har ikk plads til dem mere  Laughing  Laughing  Laughing

Hej Polle
ja vi har snakket lidt om en server, jeg stemmer for, at vi skal have en igen, og er selvfølgelig med på noget support yil den finansielle side til en sådan.
og når Dark kan løsrive sig fra hans fritids beskæftigelse så regner jeg med at han lige tager et kik forbi hpén her, og får oprettet diverse user groups
med rettigheder til Privat forum, der er pass på lige nu, som er det samme som til ts.

mht. til Snake er jeg bange for at han har taget kopier af sine dog tags..

kunne være sjovt at spille snakke og have det sjovt på ts ligesom førhen..
Back to top
snake

denmark.png

PostPosted: Thu Jan 07, 2016 12:16 pm Post subject: No icon Re: Hej igen Angelic Avengers 2016 Reply with quote

Altså polledren nu ligger det vist lige sådan at du kun har taget 1 af mine dog tag og der efter gemte du dig jo resten af det map af frygt for at jeg skulle tage dit  Laughing

mht: til mick´s udtale om jeg har taget kopier af mine kan jeg ikke udtale mig om, men mick hvor mange af dine dogtag er det det lige jeg har af dine hi hi.

mht: til ts, så er det altid hyggeligt og gang i den , ikke altid man er tilfreds med fjendens gøren og kunnen hmm  Cool
Back to top
Polle-AnA

blank.png

PostPosted: Thu Jan 07, 2016 7:22 pm Post subject: No icon Re: Hej igen Angelic Avengers 2016 Reply with quote

Arghhhhh Snakey..... 2 flyttekasser som vejer 30 kg. hver..... Det altså mere end 1 kadaverskilt  Wink
Nå men, håber selvfølgelig vi bli'r lidt flere og det blir vi jo nok henad vejen. Fint med mig hvis der kommer en server. Jeg har  - såvidt vides, stadig en bonus-et-eller-andet ordning på en BF4 server som jeg tror udløber til sommer.... Vist nok... fra den server udbyder fra min gamle bf4 server. Hvis I vil være med på den. Ellers snakker vi om det.  Very Happy
Back to top
Sponsor
snake

denmark.png

PostPosted: Thu Jan 07, 2016 9:05 pm Post subject: No icon Re: Hej igen Angelic Avengers 2016 Reply with quote

Arghhhhh Snakey..... 2 flyttekasser som vejer 30 kg. hver..... Det altså mere end 1 kadaverskilt  Wink
Nå men, håber selvfølgelig vi bli'r lidt flere og det blir vi jo nok henad vejen. Fint med mig hvis der kommer en server. Jeg har  - såvidt vides, stadig en bonus-et-eller-andet ordning på en BF4 server som jeg tror udløber til sommer.... Vist nok... fra den server udbyder fra min gamle bf4 server. Hvis I vil være med på den. Ellers snakker vi om det.  Very Happy
jeg vil gerne spytte lidt i kassen til en server ,men så skal vi altså også bruge den , sidst var det jo nærmest kunne polledrengen og mig selv sagde hunden der krigede lidt på den  Shocked
Back to top
MIckOne

denmark.png

PostPosted: Fri Jan 08, 2016 12:51 am Post subject: No icon Re: Hej igen Angelic Avengers 2016 Reply with quote

snake wrote (View Post):
jeg vil gerne spytte lidt i kassen til en server ,men så skal vi altså også bruge den , sidst var det jo nærmest kunne polledrengen og mig selv sagde hunden der krigede lidt på den  Shocked

Jeg er med på ideen Smile
Back to top
Devilsdk

denmark.png

PostPosted: Fri Jan 08, 2016 6:30 am Post subject: No icon Re: Hej igen Angelic Avengers 2016 Reply with quote

Hey Oldinge.. ( i kan selv vælge hvem det er )

Jeg er også helt klar til at spytte i kassen til en server, polle har jo haft en oppe før så det burde være lige til jo...
Back to top
Sponsor
MIckOne

denmark.png

PostPosted: Fri Jan 08, 2016 10:54 am Post subject: No icon Re: Hej igen Angelic Avengers 2016 Reply with quote

snake wrote (View Post):

Altså polledren nu ligger det vist lige sådan at du kun har taget 1 af mine dog tag og der efter gemte du dig jo resten af det map af frygt for at jeg skulle tage dit  Laughing

mht: til mick´s udtale om jeg har taget kopier af mine kan jeg ikke udtale mig om, men mick hvor mange af dine dogtag er det det lige jeg har af dine hi hi.

mht: til ts, så er det altid hyggeligt og gang i den , ikke altid man er tilfreds med fjendens gøren og kunnen hmm  Cool

ja jeg siger da ikke du rendte rundt med en trillebør og samlede gammelt jern på mit map  Very Happy
Back to top
Polle-AnA

blank.png

PostPosted: Fri Jan 08, 2016 11:48 am Post subject: No icon Re: Hej igen Angelic Avengers 2016 Reply with quote

MIckOne wrote (View Post):
snake wrote (View Post):

ja jeg siger da ikke du rendte rundt med en trillebør og samlede gammelt jern på mit map  Very Happy

loool  Laughing  Laughing  Laughing
Back to top
Polle-AnA

blank.png

PostPosted: Fri Jan 08, 2016 12:18 pm Post subject: No icon Re: Hej igen Angelic Avengers 2016 Reply with quote

Gik igennem bunken af gamle emails fra Bl.a. Gameservers.com og fandt at den coupon code jeg havde, udløb efter et år dvs. i december 2015  Rolling Eyes  Confused Så der er vist ikke noget at hente dér. Det var vist osse kun 5% man fik i rabat. Der er horder af andre udbydere, nogle utvivlsomt billigere, men jeg har dog kun gode erfaringer med Gameservers.com. God support, gode oppetider, no lag og no bullshit  Laughing Tag et kig på det - og om det skal være måned for måned betaling, 3 mdr, 6 mdr eller 12 mdr og hvor mange slots den i givet fald skal være. Jeg er tilhænger af så mange af os er admins på den for at beskytte den mest muligt fra hackere og andre pikhoveder  Laughing
Back to top
Sponsor
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view http://angelic-avengers.dk Forum Index ->  Public Time synchronized with your computer time
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum